sobota, 17 sierpnia 2013

Libster Award

LIBSTER AWARD
Jestem w szoku za tą nominację:) Nie spodziewałam się tego i Dziękuję za nią bardzo ;*


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

MOJE NOMINACJE:

MOJE ODPOWIEDZI:
1. Za co lubisz sagę Harry Potter?
Za to, że mogłam oderwać się od realnego świata:)
2. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Hillary Duff
3. Co jest dla ciebie ważniejsze przyjaźń czy miłość?
Trudno określić. Obie te rzeczy są ważne w życiu. Nie potrafiłabym wybrać co jest ważniejsze.
4. Jakie jest twoje motto życiowe?
Believe in yourself and never say never
5. Czy chciałbyś zmienić coś w swoim życiu?
Nie. Wszystko co przeżyłam miało jakiś cel i nie chciałabym tego zmieniać nawet jeśli nie zwsze było kolorowo.
6. Czego nie lubisz robić?
Sprzątać swojego pokoju ;p
7. Co jest twoim natchnieniem do pisania?
Muzyka. To zawsze dzięk niej potrafię utworzyć w swojej głowie coś co nazywa się opowiadaniem :)
8. Czemu wybrałeś tą tematykę?
Dobre pytanie hehe. Nie wiem. Pewnego razu natknęłam się na opowiadanie Dramione i urzekł mnie ten paring. Przeczytałam potem kilka kolejnych i stwierdziłam, że i ja również chcę stworzyć osobą historię Draco i Hermiony :)
9. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Było ich wiele :) Nie mam konkretnego :)
10. Czy myślisz czasami o tym jak to by było gdyby świat magiczny istniał?
A może istnieje tylko my o tym nie wiemy ;)
12. Jakie jest twoje największe marzenie/nia?
Chciałabym wydać własną książkę:)

MOJE PYTANIA:
1.Czy gdybyś mogła zmieniłabyś coś w orygnialnej sadze HP?
2.Jaka jest Twoja ulubiona postać z HP?
3.Gdybyś mogła co byś zmieniła w świecie?
4.Kogo z aktorów HP chciałabyś poznać osobiście?
5.Jaki jest Twój ulubiony autor książkowy?
6.Jaka jest Twoja ulubiona lektura?
7.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać opowiadanie?
8.Gdybyś miała jedno życzenie do spełnienia jakie by ono było?
9.Jakie jest Twoje ulubione powiedzenie?
10.Co lubisz robić poza pisaniem?


1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award na http://jednoczesniedwieosoby.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń